Aggression . . . .

2008-06-08 / 13:17:20

. . . är en känsla av stark ilska!

Vad ska ja göra me all denna ilska inom mig ?
Jag vet inte vad ja ska ta mig till , ja vet inte vart ja ska ta vägen .
Jag vill bara slå , sparka , skrika , gråta , jaa bara släppa fram allt som har byggts på inom mig, jag vill att de ska komma ut nu jag orkar inge mer ,snälla kan ni förstå de ?

De är bara så mycket en person klarar av & min bägare tippar snart över, snälla låt mig bara vara !!
Jag kunde aldrig tror att de skulle göra så här ont , jag trodde aldrig att mörkret skulle falla över mig , men nu står ja här och va ska jag göra ?

Jag hatar dig så himla mycket så skulle ja nånsin se dig i min närhet skulle ja säker göra nått ja kommer få ångra dagen efter & säkert för resten av mitt liv. Men just nu bryr ja mig inte alls .
jag vill att du ska försvinna å allt som har mig dig att göra likaså !!
Lite för starka ord kanske ?
Men efter de du har gjort förtjänar du inget annat, jag fattar inte hur ja kunde låta dig hugga mig så djupt fy fan för dig !!
En vacker dag komme ja förstöra ditt liv tro mig, se dig för !!



// aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: S~

Resan från ilska till själslig lugn och förlåtelse är lång, svår och omständing men den är en man måste välja och vilja.



Vi måste börja med att ta ansvar för våra känslor och handlingar och verkligen förstå och inse betydelsen av det ansvaret. Det är dock någonting som endast vi kan göra ensam.



Vi är inte ensamma på den resan dock destinationen är bara så långt borta vi själva vill att den ska vara.



Allting handlar om val och vilja.



/S~

Kommenterat - 2008-06-14 / 13:43:44
Postat av: Anonym

livet går vidare släpp och glöm bort. Man kan inte hata för resten av livet, ingen kommer någonsin att tacka dig för det.

Kommenterat - 2008-06-30 / 13:19:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: