En trasig person

2008-06-06 / 02:06:49
Ser du inte att du är en trasig själ, en trasig kropp, en trasig person som aldrig någonsin kommer bli hel ?!?

.
Sitter & tänker på allt denna underbara sommar natt, allt snurrar i huvudet på mig !
Men de ja mest märker av är hur du hela tiden kan dyka upp i mina tanknar även fast ja inte har ett piss med dig att göra ?
ja bryr mig ju inte , alla vet vart ja står . men på nått konstig sätt känner ja lite sorg för dig iaf de kan väl inte vara så hemskt eller ? går jag emot mig själv när ja känner så ?

Men va kan jag göra för dig ?
Du din patetiska lilla noll.
Hur kan ja göra ditt liv bättre ? När du redan har dragit ner dig själv i skiten så djupt att du aldrig kommer att kunna ta dig därifrån ?
För varje dag som gå  börjar mer & mer personer i din omgivning att inse vad du är för en & till slut kommer du stå där med NOLL kvar, säg mig då vem där är som kommer skratta högst?

Innerst inne tror ja att du själv känner de här , du vet själv hur förrvirrad å vilsen du är men du sätter upp ett spel så ingen ska märka, men du lilla vän du är inte en sån bra skådespelare & vi är inte så dum som du tror !

Ibland undrar ja om du äns är mänsklig , för ja menar kan en människa vara så himla egoistisk, så oärlig, så förrvirrad, så ensam , så självisk, så patetisk , så jävla tom i huvudet som du är ? Jag hoppas på gud att du är den ända som är sådär , för människor som du kan ju verkligen förstöra den underbara världen vi lever i.

Jag vet itne äns varför ja skriver de här , kanske äre för att ja vill att du ska veta eller så kanske de är för att alla andra ska se hur ja verkligen känner , hmm !
hur som helst så står detta här på denna lilla sida för all eyes to see , so enjoy !

Du vet själv att om ja verkligen ville så skulle ja kunna förstöra såååååå himla mycket för dig , du skulle inte äns hinna blinka medans allt rasade samman för dig !
Du vet de så du borde nog passa dig för de du säger till folk & hur du beter dig sötnos !



"Du vet inte vem som är din vän
förrän du behöver henne/honom"



Over and Out . . . // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: