DE ÄR SANT!

2008-03-11 / 00:51:11

Idag har jag inte gjort ett piss , skulle jobba men de blev inget av de så ja stannade hemma diskade lite städa lite osv .
Åkte & hämtade mitt packet från H&M oxå : ) hade bestället en massa men de blev bara 6 saker som fick stanna resten ska tillbaka !
Bla vare två stycken tröjor , ett par örhängen , ett jätte jätte fint nagellack , solglasögon & ett armband. Vart lite besviken på att den vita fina cardigan jag beställde inte passade så bra men äh få väl kika & se om de finns nått annat fint istället : )

Va nere till grannen en sväng idag & pratade av mig haha han är så snäll som orkar lyssna på mej & allt mitt snacka haha * danke Larsa : )*

nu ska jag försöka få i mig nått att äta : )

pussen på er alla . . . // aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: