i väntan . . .

2008-03-10 / 00:55:35
jag väntar på en sak men de verkar aldrig hända , alla dessa funderingar snurrar runt i huvudet på mig & jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag blir snart galen !!
Känns som om jag ska bryta ihop när som helst som tex nu när jag bara skriver detta guuuuuuud hjälp mig !
Om du finns så behöver jag dig nu mer än nånsiin , snälla snälla jag gör vad som helst låt bara de här inte hända mig !!
Vi tar en dag i taget eller hur , de blir bäst så.
Jag vet att jag inte ska dra mina egna slutsatser men de är lite svårt & låta bli, men men we will see !!
hoppas bara på de bästa iaf !


imorrn får jag ut mitt paket Ä N T LI G EN ! har väntat såååå länge, & imorrn kommer de : )
men nu blire sängen iaf , om jag nu kan sova bara dessa tankar flyttar ut ur mitt huvud så . . .

hoppas alla har haft en underbar söndag & att måndagen blir en lysande dag för er alla !!

pussar & krama lilla aiiDaH


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: