Shopping med Lina : )

2008-03-27 / 21:58:04

Idag vart de ikea med  Linis (http://www.linasgarderober.tjejsajten.se/) först på ikea & sen åkte vi ner på stan !
Blev väl inte så mycce shopping för min del haha köpte två läppglans på Phasion , ett par jätte söta örhängen på Gina & ett gulligt linne på H&M : ) ( knäpper bilder å visar sen )

De va ju invigning av Birsta City  idag & vi hade planerat att vara en av dom 1000 första haha men så vart de icke kanske dom sista hehe! men vii kom dit iaf : )
Vi käkade lite på MC å sen mötte vi upp Robin , Dennis & Emelie & drog vidare till stan där vi skulle plugga , men de blev väl mest bara en massa fika & skitsnack haha!! 
Men Robin vii är duktiga ändå : ) hehe

Imorrn blire party , ska bli skooj som bara den känner mig verkligen sugen på att festa imorrn !!
Lina å Lunkan ska komma på middag först å sen dra vii vidare på skooj :) hehe

Näh nu ska ja ner till tvättisen & sen blire en prommis me min älskade Cissi !!

Ooh btw imorrn kommer mitt packet från ellos : ) en massa fin fina saker kommer ja att få!!


Kärlek till er alla . .

// aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: