usch . . .

2008-03-07 / 19:01:19

Det kändes som att de  skulle bli en bra dag idag när man såg solen skina imorse & jag var på jätte bra humör , men icke nu har vinden vänt & allt känns lite tungre om jag sejjer så !!
De ska alltid hända nått , speciellt när de gäller mig !
Kan jag inte få vara glad eller må bra för en ända dag eller ??

nu ska ja göra nått & äta sen ska jag vila lite . . .


seee yaaah !!!!!!!!


// aiiDaH
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Gumsan, det blir vad man gör det till, right??!
Ta ett glas vin, tänd en cigg o njut av livet en stund. Sen tycker jag att du ska fundera på när du ska komma ner hit?
Din katty miss you...

Kommenterat - 2008-03-07 / 19:18:11  | URL - http://kaattyy.blogg.se
Postat av: gymot

låter inte jul det där

Kommenterat - 2008-03-08 / 14:07:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: