Emelie !!!

2008-05-22 / 21:43:31

Men lilla gumman , hur förstör ja ditt liv ?
Jag har inte sagt ett piss till nån om dig , alla andra har sina egna uppfattningar om dig, så den ända som förstör ditt liv är du själv !
De va inte jag som knullade din kille eller ???
Säg inget om ärlighet till mig , om du vill så kan ja ju skriva allt ja sätt som du gjort å skrivit till honom här på min blogg då du verkar vara inne hela tiden å läsa , som en påminelse om vad ärlighet är ??
Jaa de kanske jag ska göra !!

Så tell me hur förstör ja ditt liv ?
eller har du inget att komma med ?


Puss på dig gumman , btw iställe för att slösa din energi på detta som du sa att du inte skulle göra varför njuter du inte av solen , du är ju på semester eller hur ????



// aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Lina

men ödsla inte ett helt blogg inlägg på en idiot aidah ;) PUSSSSSS GUMS

Kommenterat - 2008-05-24 / 20:58:12  | URL - http://www.linasgarderober.devote.se
Postat av: Anonym

Helt rätt sötnos its over and done :D

puss påre snygging!

Kommenterat - 2008-05-24 / 22:11:23
Postat av: Chris

hahah jag vill inte vara taskig men din blogg borde bli lite gladare =P

Kommenterat - 2008-05-31 / 16:02:20
Postat av: Your boyfriend

Love you sweetness :P

Kommenterat - 2008-06-01 / 12:54:06
Postat av: aiiDaH

till your boyfriend.

hehe weiman du är ju goo du :)
jag citerar : " de där var första gången du sa så,
kommer de där verkligen från hjärtat ? " Hahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahah

puss påå deej !

Kommenterat - 2008-06-01 / 12:57:24  | URL - http://aiidah.blogg.se
Postat av: Your boyfriend

jajamen :D

Kommenterat - 2008-06-02 / 20:12:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: