Planera ? hOppas ? drömma ?

2008-05-22 / 20:40:16

Man kanske ska sluta planera.
Sluta att hoppas alldeles för mycket.
Fast ändå hoppas man, fast man egentligen slutat att hoppas.
Man kanske till och med slutat att drömma...
Tankarna som går runt, runt, runt...
Vad ska man göra med alla tankar och funderingar?
 Finns det nån sorts återvinningsplats där man samlar in sånt och hittar sätt att återanvända dom på?
Kanske vore det en idé egentligen.
För kanske sitter det nån där plötsligt som kanske har alla svaren?
Som vet exakt hur man ska lösa problemen.
Undrar hur mycket en människa kan tänka under en dag utan att bli knäpp.
Fast kanske är det så att det finns gott om utrymme, man kanske inte behöver oroa sig för att det blir fullt. Man kanske inte alls behöver lämna in alla funderingar och tankar till den där återvinningsplatsen trots allt. Kanske får man användning av dom själv framöver.
Kanske hittar man svaren på funderingarna av egen kraft till slut . . .

Är just inne i sen såndan period , där tankarna bara går runt runt runt hela tiden, jag klara snart inte av de här längre , de är bara för mycket!
 

Förr var jag lyckligt ovetande. . .
Nu är jag olyckligt vetande. . .


and she is out // aiiDaH

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Sluta forstor mitt liv ditt ackel! Vad tjanar du pa det? Och vad du en sager till nagon sa ja dom som ar mina vanner bry sig inte.. Jag har ju inte gjort nagot forutom att vara arlig det verkar du ha himla svart att vara.
// Emelie

Kommenterat - 2008-05-22 / 21:27:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: