What goes around comes back around . . .

2008-05-18 / 12:40:14
Jaa jag vet att ja är dårlig på att uppdatera men de finns lixom inte mycket tid nu med skolan & allt annat som händer i mitt liv .
Men ja tänkte ta tillfället i ackt nu & skriva ett litet inlägg iaf : )

En viss person kommer känna sig träffad men ja tänker inte nämna nå namn iaf , fast å andra sidan så säger du ju att du inte bryr dig eller hur ?
Men ja bryr mig & då du inte vill svara i telefon så tycker ja att du kan läsa de här , om du inte vill att ja ska skicka ett mail vill säga ;) haha

jag förstår inte vad som hände med dig, första gången ja träffade dig så verkade du så oskyldig , så snäll och underbara jag brydde mig inte om va andra sa om dig, hur alla snackade skit om dig ! Ja ville ta reda på vem du var själv & bilda min egen uppfattning. men nu i efterhand kanske ja skulle ha varti smartare å lyssnat på alla andra men alla gör vi misstag eller hur ?

Jag tycker att allt det som hänt är ditt fel, du var ngn helt annan än den ja trodde du var.
efter allt som hänt har ja ALLTID skyddat dig , ja har ALDRIG gått bakom ryggen på dig och ja skulle aldrig svika dig heller för ja trodde att du kände likadant, men hur DUM var inte jag ? haha nu när ja tänker på allt så borde ja har huggit dig i ryggen men den största kniven ja kunde hitta innan du äns hann göra de du gjort mot mig !

Du försöker nervärdera andra genom att kalla dom en massa skit & slänga ut en massa onödiga komentarer på din blogg men lilla lilla kära du förstår inte du att de är du som blir den patetiska jäveln utav oss alla ?
Jag tror de finns mycket många av oss som känner dig skulle kunna säga för att göra ditt liv till ett helvete oxå så du ska nog passa dig för vad du säger om folk!

Men ja ska inte vara lika ful som du är tvärtom jag tänker ta detta med en nypa salt and MOVE ON och hoppas på att nångån nånstans så kommer de komma en person som kommer göra likadant mot dig som du gjort mot mig & säkert alla andra dina vänner , för lilla gumman KHARMA COMES BACK !!
förstår inte hur du tänket eller vad de var du ville komma åt, för  vad ja vet så äre fanimej ingen som svikit dig utan du som sviker alla som nånsin älskat dig !! 
men efter allt detta tror jag inte att vi nånsin kommer bli vänner, du har sårat mig ngt fruktansvärt och just idag kan jag inte förstå att jag ens velat vara din vän.

men ja hoppas du är nöjd med dig själv & allt du åstakomit i ditt liv för vad som än händer från och med nu så ska du se att What goes around comes back around , lägg de på minnet gumman !





kisses and hugs // aiiDaH



♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: