Shanti och Aidah

2008-09-02 / 03:04:30


Hej min älskade vän.

Jag tog mig friheten att gå in på din blogg för att skriva några rader. Först och främst vill jag säga att jag tycker om dig så fruktansvärt mycket, och att du måste vara en av de finaste människorna jag har träffat.
Du sprider alltid så mycket glädje och värme och får mig alltid att känna mig älskad. Vi har haft tider i ur och skur men alltid hittat tillbaka till varandra, det är sann vänskap för mig.
Det kan gå en vecka, eller tre år men varje gång vi återfår kontakt är det som om det vore igår. Du är så himla underbar, och speciellt nu när jag har varit ensam här har du ställt upp så himla mycket. Alltid funnits där när jag behövt en axel att gråta på eller ett öra som vill lyssna.
Jag vet att du tvivlar på om jag verkligen tycker om dig, men om du kände på mitt hjärta och lyssnade till dess röst skulle du förstå att du betyder världen för mig. Att visa kärlek har jag alltid haft svårt för, och istället för att vara varm och kärleksfull är jag kall och dissande, så såsom jag dissar dig jämnt bör då tolkas som ett kärleksfullt beteende. Men jag vet att det ibland gör dig ledsen, och jag ska försöka ändra på det !

Du är helt fucking underbar Ayda (jag vet att det stör dig att jag stavar med Y, men du är min ayda med Y) ! Jag hoppas att du snart inser själv vilken otroligt fin individ du verkligen är, och att du klarar allt du vill klara av. Om det är med skicklighet eller envishet spelar ingen roll, för du är en liten kämpe min älskling.
Jag älskar dig, ofantligt mycket, och vad som än händer kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta. Jag kommer alltid att finnas här för dig, alltid. Du är bäst min lilla Ayda ! Jag kommer sakna dig så förjävla mycket nu när jag flyttar.

Shanti van Stralendorff.
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: L

Shanti ser ut som en kille. . . .

Kommenterat - 2009-01-05 / 20:36:21
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: