ingen rubrik !!

2009-02-20 / 19:52:28

Jag känner mig så maktlös, så arg & besviken , så ledsen & förkrossad.
jag tänkte skriva en rolig uppdatering idag men efter de mina ögon fick beskåda när jag kom hem finns de absolut inget roligt eller trevligt kvar i mitt liv att berätta !

Du drog livet ur mig samma sekund som du titta på mig.
Hur kan detta vara mitt fel ?
Hur kan de vara jag som har gjort fel när de är du som sitter på din röv & inte bryr dig om ett piss ?
Jag är fanimej ingen jävla hemmafru eller städerska eller betjänt, jag är förfaaaaaaaaaaaaaaan ingen jävla slav !
Jag förtjänar lika mycket respekt som DU gör !
En gång på tusen år ber jag dig om hjälp, en ända jävla gång ber jag att du ska ställa upp men du klara inte äns av de !
VAFAN KLARAR DU AV om man får fråga ?!
Herregud jag är helt tom ... helt slut , helt förstörd


Förlåt för den tråkiga uppdateringen men som sagt alltid när jag tror att allt är bra så rasar fan allt lika snabbt !
Så nu ger jag upp  !




Min älskade Hoffe & Cissi jag ska aldrig aldrig aldrig nånsin lämna er , från och med idag ska jag lägga ner all min tid å kraft på er, förlååååt för att jag utsätter er för detta!
Hoffe min busunge & Cissi min prinsessa kom så söker vi oss vidare till ett bättre liv vi alla tre tillsammans för alltid !!
Ni är de bästa som finns & mamma älskar er sååå sååå mycket !!!




Vi ses / a !

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: