I just looove my prada shoes !

2009-01-21 / 00:49:39



Gud va jag älsk älsk älskaar mina nya pumps : )

Sitter nu & kikar på en resa ner till Polen för att hälsa på min älsklings Shanti,måste då säga att de var lite krångligare än jag trodde hehe, vanligtvis brukar jag alltid låta nån annan sköta mina bokningar när jag ska åka bort men nu tänkte jag fixa de själv och jag fattar nada hehe herreguud aida säger jag bara ,men detta ska nog gå bra ! : )

Imorgon är de Onsdag & de betyder tjejkväll för min del med en  massa gotti & mys med brudarna, ska bli så skönt att träffas nu vi alla har en massa att prata om känner jag på mig hehe så de ska bli spännande .

Näh nu orkar jag inte skriva nå mer, back to shopping sitter nämligen & kollar på lite prylar till lägenheten oxå and i just love it, shopping är verkligen min grej, även fast jag inte borde så kan ja g inte låta bli då : )

See yaah

Kisses and Love / a

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: