Rakt in i hjärtat ...

2009-01-23 / 23:46:49


Jag har aldrig hållt på med dagens bild eller outfit eller dagens blogg osv men idag tänkte jag testa nått nytt.
Så vi kör på dagens blogg.
Denna blogg rekomenderar jag  S T A R K : singelpappa.blogg.se in & läs & bli berörd !
Björn ( som bloggaren heter ) får en att tänka till två gånger, när jag läser om hans liv så blir jag helt paff, gud vilken stark människa helt fantastisk, de är mycket hjärta i de han gör and i love it !
In & läs läs läääs nu nu nu :o)
Och skicka honom en massa massa kärlek <3

Nu håller jag tummisen för att allt ska gå bra för honom med bloggen, livet & hans söta dotter Ellen !!

Nu blir lite kaffe , en bus prommis me vovvarna & sen jump in to bed för imorrn har jag & mina tjejer planerat en tok kväll & de kan inget annat bli en tok & skooj :)

Sussa så gott nu !

Kisses and Love / a

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: