NI ...

2010-04-18 / 15:51:14



Sundsvall är en liten stad där ALLA vet allt om alla, så kom inte med era patetiska jävla anklagelser.
Och vill man inte att nån ska veta nått kanske man inte ska skriva vissa saker i sin blogg som kan göra att folk börja snacka, tänkt på de eller ?
Och hela tiden ska man behöva förklara sig, så fuck this shit jag bry mig inte.
Att vissa personer vet att jag känner er båda är inte mitt fel, att folk spekulerar kring allt är inte mitt fel så kom för fan inte och anklaga mig för en massa skit, har nån av er nått att säga till mig så SÄG DE TILL MIG !!
URSÄKTA MIG ATT JAG BRYDDE MIG, det kommer verkligen aldrig att hända igen !!!


Näh nu ska jag fortsätta min dag som "spion" finns många bloggar att "snoka" runt på , för tänk va hemsk de skulle vara att missa nått som händer i den här staden, ojojoj kan inte ens tänka tanken !!
Hahaha P A T E T I S K T !!





FUCK OFF // aiiDaH ....

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: