14/2 2010 ...

2010-02-14 / 12:39:13


Alla Hjärtans Dag ...


Idag är det kärlekens dag så jag började dagen med att göra en lite kärleks frukost, det tycker jag alla förtjänar lite då & då,  vare sig man är singel eller i ett förhållande .




Idag ska jag låta dagen innehålla så mycket kärlek och värme som jag bara orkar.
Vi började dagen med en härlig promenad ute i solen , vovvarna sprang och busade och jag bara njöt.
Nu ska jag göra lite lunch till mina små älsklingar och eftersom de är alla ♥:ans dag idag ska dom få nått alldeles speciellt, lite kokt lever men ris och en massa nyttiga grönsaker de älskar dom, Cissi och hOffelito kommer bli så nöjd så !


Ha en underbar dag idag
Kisses and Hugs // aiiDaH ...

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: