Breaking all expetations ...

2010-02-21 / 22:57:14



Jag har gett mig fan på att jag ska fixa detta nu.
Så fort snön börjar tina och de första tecknet på att våren börjar kommer vet jag att jag är ett steg närmare till att uppfylla en av mina drömmar som jag har haft så länge.
Jag och min älskling kommer äntligen att bli ett tillsammans, vi kommer göra en resa tillsammans som vi sen kommer att glömma ... 

Du står där så fint och jag kan inte slita min blick ifrån dig, du göra mig varm från topp till tå.
Längtan efter att få känna dina underbara former mot min kropp, känna din kraft och höra din ljuva stämma, tanken av allt de ger mig en orgasm som aldrig förr ;o)

Nu ska jag lägga mig i ett bubbel bad och drömma mig bort ....





Kisses and Hugs // aiiDaH ...

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: