En ny dag med nya möjligheter ...

2010-02-09 / 07:58:33


Hmm kanske ska börja blogga igen ?
Längesen man skrev nått nu så jag lämnar ett litet fotspår nu : )

Kl  är 07:45 och förken Aida är vaken, dom som känner mig vet att de är nästan OMÖJLIGT att få upp mig så här tidigt annars, men nu har jag tagit tag i mitt liv och börjat kliva upp tidigt visste ni att man hinner med sååå mycket mer än om man skulle kliva upp typ 12 - 1 : )

Jag har iaf fått i mig en rejät frukost och varit på en 30 min promenad med vovvarna ( lite kort jag vet, men de va svinkallt när vi gick ) Blir lite längre nu nästa promenad!
Och Cissi har fått för sig att gräva en massa tunlar överallt nu, hon är så jävla söt när hon står i djup snön å gräver min lilla prinsessa. Och Hoffen han bara älskar att jaga alla snöbollar som flyger överallt så de är nog lika roligt för honom som för Cissi hehe : ) mina små älsklingar ....

Näh nu ska jag gå & måla lite innan jag ska göra mig i ordning för att träffa Shanti på stan, längesen jag träffa den tjejen nu så de ska bli trevligt .


    

Mina älsklingar : )




Näh nu ska man göra lite nytta

Kisses and hugs // aiiDaH ...








♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: