God morgOn Sverige : )

2010-02-11 / 07:29:34




Underbart att kliva upp så här tidigt på morgon tycker jag, känner mig så duktig : )
Fast jag har ju dock inget jobb, eller nån skolan att gå till eller nått annat viktigt att göra så igentligen fattar jag inte va jag gör upp nu !

Fast iofs så just idag har jag en massa att göra ändå, så jag ska väl hoppa in i duschen nu och börja dagen med en lång promenad med Vovvarna  : )



Här bjuder jag på en av mina favorit artister, en bra start på denna dag.




Jah Cure - Good morning Jah Jah ...





// aiiDaH







♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Linda

Har du hört SERANI - NO GAMES. Den är underbar. Puss på dig gumman! Kramkram

Kommenterat - 2010-02-17 / 20:32:10  | URL - http://spjalle.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: