Idag är de sOrkens dag : )

2010-02-15 / 17:36:24



Dagen börja som vanligt med en härlig promenix med vovvarna ute i solen efter de blev de birsta för lite presentshopping & lunch, köpte även nya matskålar till Cissi & hOffe.
Idag är de nämnligen Jims födelsedag, så snart ska man göra säg i ordning för att åka ut till honom & fira lite de ska bli trevligt : )



Grattiiis säger vi till dig på din 25 Årsdag Snorken : )
Detta foto togs för ungefär 1 månad sen, eller ?
Rätta mig om jag har fel nu Jim ;)




Näh ska väl hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning nu ska snart åka iväg.
Jag har en hemlis ...

Kisses and hugs // aiiDaH ...




My heart beat for US !





♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: