Kära dagbok ...

2010-02-12 / 08:10:36




Yes då vare de en ny dag men nya möjligheter : )
Idag ska jag ner på stan en snabbis på ett möte sen blire lite lunch med en kär vän!
Efter de hoppas jag på att de ska ha blivit lite varmare så ja kan få ta ut hundarna på en härlig promenad innan jag sätter igång med tvätten & all jävla disk som står och väntar på mig, uscha :(

Igår vart de lite mycket hos farbror blå men åkte senare till birsta med Lina där vi även träffa Shanti som är hemma på en lite snabb visit från Polen , tog en fika och surra en massa, de va mys : )

Näh hinner inte skriva så mycket mer nu måste sätta igång, så vi starta dagen med denna låt ...



The King Of Pop

The way you make me feel ...

LOVE IT !




Kisses and Hugs // aiiDaH ...




♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: