Mina 20 Önskningar ...

2010-02-19 / 15:20:03




Jag ska göra en lista, en lista med 20 önskningar som jag ska uppfylla för mig själv.
På denna lista kan det finnas alla möjliga önskingar på, allt från att köpa den där snygga jacka jag såg förra veckan till att resa jorden runt.
Jag tror detta kan vara början på nått väldigt bra för mig, nått som kommer lära mig nånting nytt om mig själv som person.
So what om allt inte är så himla realistisk som tex att resa jorden runt, jag kanske inte kommer kunna göra inom de närmaste åren men ändå de är ett mål, ett mål jag ska nå till , ett mål som är nått alldeles speciellt för mig och som jag ska göra bara för mig.

Den här listan ska innehålla saker och ting som jag tro kommer påverkar mig på ett bra sätt,  som kommer ge lite ljus i min tillvaro.

Jag ska sätta igång nu och skriva ner saker och ting som jag alltid velat göra men aldrig tagit tid för att göra.
Det tycker jag fler personer borde göra!
Va inte rädd skriv ner era wildest dreams och försök och göra det bästa för att kunna uppfylla just era små drömmar .
Man måste bara tro på sig själv , då kan man klara av allt !











Kisses and Hugs // aiiDaH ...


♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: