Rubrik fattas ....

2010-02-10 / 21:03:28


WOohoo handtagen är på plats nu : ) Tusen tack snälla tOmmy som fixa de till mig !
Känner mig ganska så trött just nu med tanken av att man klev upp 6 imorse, tro jag slänger i mig lite kvällsfika nu & sen blire att ta med datorn till sängen & kika på LOST !

Jag letar efter nått men vet inte riktigt vad, känns som om nått fattas men vad ? 

aiia imorrn blire till att åka till Emmelie min sötnos som jag inte träffat på jätte länge de ska bli super mys, men först måste jag in till farbror blå & sen till skatteverket och sen till ams och sen till körskolan, huaa mycket att göra men de är nått ja måste !!

Näh nu måste ja äta lite sen hopp i säng för lite mys ...


// aiiDaH



♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: