I like what you do to me ...

2010-03-07 / 21:01:33


Mitt liv skulle aldrig se ut så här om jag kunde turn back the time ...
Jag tror vi alla gör upp en plan för oss själva om hur vi vill att våra liv ska se ut, hur vi ska nå de målen vi lagt upp för oss.
Alla människor i världen drömmer om rikedom, om att hitta deras true love, om att vara lyckliga & friska.
Alla vill ju få ut de mesta och det bästa utav livet, för vi lever bara engång.
Jag har gjort en ny plan för mitt liv, för mig själv, för min lycka & min hälsa för min kärlek !
Jag börjar om från ruta 1 idag !!!



Now We Are Definitely Separated...


( Avant  - Separated )





Kisses and hugs // aiiDaH ....



♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: