just like the sun you light up my life ...

2010-03-14 / 21:32:09



Guuud så jag har saknat dig bloggen !
Veckan som gått har jag haft fullt upp, med jobb och vovvarna å datorer som gått sönder osv men nu är jag tillbaks :D

Helgen som varit har varit lugn, trött som bara den.
Va på middag hos Maria & Oscar i fredags, sen blev de Bio Green Zone, helt okej faktisk! Stort tack till Maria & Oscar för en super trevlig kväll ! : )

Idag hade jag planerat en massa men inget blev av, bara en massa papper som skulle fixas, efter de tappa jag suget för allt !

Nu längtar jag bara till fredag, huaa kommer skita knäck hela veckan säkert för jag är så nervös , hoppas de går fort och att svaret blir det jag hoppas på!!! * håller tummisen hårt som bara den*



Skriver mer snart måste åka på affärn & köpa lite godis!!


Kisses and hugs // aiiDaH ...




♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: