Solen är u n d e r b a r !

2010-03-06 / 13:59:25

Gud vilken skööööönt väder !
Har nyss kommit hem med vovvarn efter en lång promenad med lite fika i ryggsäcken, såå härligt att bara sitta ute i solen 2 timmar var vi ut & jag njöt av vare sekund.
Och det bästa med hela promenaden var att både hOffe & Cissi lyssnade hur bra som helst, dom va så duktig mina små älsklingar !
Nu har hundarna precis fått lite lunch & snart är det dags för lite städning, sooo fun
Måste kolla på bilijetter ner till GBG också, i miss min bror & min pappsiii ♥

Nu startar vi igång dagen riktigt tycker jag :)


Kisses and hugs // aiiDaH ...














Har en liten hemlis, men jag tro jag håller den för mig själv ett litet tag till ; )
♥ aiiDaH
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: