Trååååk tOrsdag ....

2010-03-05 / 01:33:55



Inget roligt har hänt idag, boriing shit torsdag som jag för de mesta har sovit bort :( ( pucko aida )
Har iaf beställt hem ett nytt foder till vovvarna från Foderbilen alla skrev att de skulle vara jätte bra så nu hoppas jag att hOffelitos mage ska bli lite bättre iaf, sen självklart kunde jag inte låta bli att beställa lite tuggben oxå , yeeeeey : )


Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir till att läsa klart boken jag fått låna av min underbara Mamma miia :D Vildsvinet heter boken och verkar ganska intressant.

Natti natt

Kisses and hugs // aiiDaH ....


      

♥ Mamma ÄLSKAR er mest av allt ♥

♥ aiiDaH
Kommentarer!
Postat av: Anna

hur är det med Hoffes leder nu förresten?

Kommenterat - 2010-03-08 / 21:48:48  | URL - http://annnamarieb.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: